Welcome, Guest
Username Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Co zabrać ze sobą

Co zabrać ze sobą 10 months, 3 weeks ago #563

• Rekin
Informacja, o której warto pamiętać.
Wybierając atrakcję typu nurkowanie w wodach Tajlandii należy zabrać ze sobą swój certyfikat, pozwolenie na nurkowanie, Log book'a (innymi słowy rejestrację odbytych przez nas nurkowań) oraz adapter INT.

Re: Co zabrać ze sobą 6 months, 1 week ago #764

• mickanovi
  • Fresh Boarder
Witam, jestem początkującym amatorem nurkowania (na razie tylko snorkeling) i wybieram się w najbliższych miesiącach do Tajlandii. Czy warto brać ze sobą ABC, czy też może lepiej wypożyczyć coś na miejscu?

Re: Co zabrać ze sobą 6 months, 1 week ago #766

• greg
  • Administrator
Jesli chodzi o snurkowanie, to proponuje wziac maskę i fajkę. Pletwy moze znajda sie na miejscu - ale zalezy gdzie bedziesz wypoczywał. Ogólnie do snurkowania płetwy są przydatne ale nie niezbędę więc mozna sie bez nich obejsc - przydadza sie za to buty ochronne do snurkowania - szczegolnie gdy planujesz wyruszac do rafy z brzegu. Dobra rurka i maska to koszt od 100 - 300 złotych , a starczy na długie lata - szczegolnie rurka. Poniewaz moj zestaw ktory uzywalem od 2004 roku sie zuzyl, planuje zakup nowego sprzetu. Po długim namysle padlo na ta rurke: www.ebay.com/itm/180746563783?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 - co do maski proponuje przymierzyc cos w sklepie a potem ewnetualnie kupic w sieci zeby troche zaosczedzic. Ja wlasnie jade w przsyszlym tygodniu na zakupy - a w sklepie, dlatego ze maski maja rozne rozmiary i wole dopasowac porzadnie

jakby mogl cos jeszcze pomoc pytaj smialo

Re: Co zabrać ze sobą 6 months, 1 week ago #767

• mickanovi
  • Fresh Boarder